en lista över 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag började jobba heltid på ett fast jobb bland annat, det har jag aldrig gjort innan :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag har aldrig nyårslöften, det är inget för mig.. det enda jag säger till mig själv på nyår är att leva livet även nästa år.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, Valle fick Tim å Emma fick Casper :) dock andra barnet för dom båda men ändå :)
4. Dog någon som stod dig nära? Nej tack å lov.
5. Vilka länder besökte du? Polen.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Tror inte det.
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? Dagen då jag började mitt nuvarande jobb.. dagen då jag flyttade in i min lägenhet.. dagen då emma frågade om jag vill vara gudmor till casper.. dagen då min vän Mia gifte sig.. våran lilla möhippa för Mia :D bland massa annat :)
8. Vad var din största framgång 2009? Att jag fick ett fast heltidsjobb utan att göra en enda ansträngning :) smidigt när chefen fixar sånt.. å vad hon fixade till mig, världens bästa jobbarkompisar!
9. Största misstaget? Ångrar nog inte nåt så där direkt. Skulle väl isf vara hela den här mobilhistorien, jag skulle inte köpt nåt nytt från första början, haha :)
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte allvarligt, men så klart jag haft magasjukan nåra gånger å luggit deckad i förkylningar, nackspärr hade jag ju med.. men det är sånt man får räkna med :)
11. Bästa köpet? Min bil!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Min bil.. å sen har jag allmänt unnat mig saker detta året, men det är inget jag ångrar.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att äntligen få bo Hemma igen, att ha nära hem till min familj igen. Det är min största lycka.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Oj det vet jag inte, brukar inte ha låtar som påminner mig om ett år så där hehe
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare helt klart.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Hälsat på mina vänner uppåt i landet, men vi har ju iaf träffats!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Inget? Ångrar som sagt inte nåt jag gjort detta året.
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj å senare även släkten. I år åt vi först mat å sen efter en stund delade min familj ut sina julklappar till varandra å sen fikade vi lite. Mysigt!
19. Blev du kär i år? Nej, men jag lever å mår bra ändå :)
20. Favoritprogram på TV? DH, OTH, å Miami Ink, LA Ink, å massa andra program på Discovery Travel and living :)
21. Bästa boken du läste i år? Twilight böckerna!!
22. Största musikaliska upptäckten? Haha det vet jag inte.. haha.. kanske att jag faktiskt kan vara rätt duktig på Sing star om jag vara vill ;)
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag önskade mig presentkort på Ikea av familjen å släkten å det fick jag. Av det köpte jag min sängstomme som jag är mkt nöjd med!
25. Något du önskade dig men inte fick? Onödigt att önska saker man inte kan få men så klart har jag önskat mig saker som ett par miljoner pengar å sånt men annars har jag fått allt å lite till jag nånsin kan önska mig detta året!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? då jobbade jag :) å mina jobbarkompisar uppvaktade mig med blommor, gulligt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jag tror faktiskt inte det. Möjligen att ha närmare till mina vänner uppåt, men det går ju inte så bra så jag är nöjd som det är!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Som den alltid varit haha.. fast lite mer leggings å klänningar än jag brukar ha kanske?
29. Vad fick dig att må bra? Att jag bor Hemma igen, att jag har fått träffa alla mina underbara vänner.. att få se vilka som verkligen är mina vänner.. att ha familjen på nära avstånd igen.. ♥
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hahaha det skulle väl vara Twilight killarna Edward å Jacob isf.. fast bara när Jacob har blivit "man" å har kort hår, innan dess kan det kvitta :D
31. Vem saknade du? Vännerna uppåt.
32. De bästa nya människorna du träffade? Mina jobbarkompisar som jag jobbar med nu, helt underbara människor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0