nu ska det bli gjort!

på onsdag ska jag äntligen ta tag i nåt jag funderat bra länge på att göra.. nämligen att boka tid för att göra en tatuering :D har som sagt väldigt länge gått å funderat på detta men inte haft tillfälle att göra det innan.. mkt pga pengarna som inte flödade som student.. å sen när jag började jobba kom jag mig helt enkelt inte för å jag visste väl inte helt 100 vad jag ville göra heller å än mindre vart jag skulle gå å göra den.. men nu så har jag motivet bestämt å jag har kollat på ett ställe här i stan som verkar bra.. å tack vare jenny så ska jag äntligen ta tag i detta! känns hur bra som helst å lite pirrigt är det allt.. men det kommer inte ske än på nåra veckor iaf, blir efter nästa löning, alltså i oktober.. då hinner jag förbereda mig å så där oxå.. kan nog vara bra :)

nu lär jag gå å lägga mig så jag orkar upp imån, min tidiga vecka så jag öppnar imån :) på tisdag börjar det nya barn igen.. spännande!

Kommentarer
Postat av: Mia

Spännande!!! Har du bestämt någe datum ännu?

2009-09-18 @ 17:48:43
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0