shit va tiden går!

herregud jag insåg nyss att 16e november är det BF för världens bästaste vän.. å det är ju för sjutton nu på söndag!! HERREGUD!! min bästa vän ska få barn när som helst typ! världens sötaste tabita ska bli storasyster! jag kommer gå på nålar å bara vänta på att höra nåt från dom, ingen bebis för nån dag sen iaf när jag kollade läget.. hmmm kanske vore läge att göra en lägeskontroll? herregud va tiden går fort! Fick känna på fina bebismagen när jag va hemma, så otroligt mysigt <3 åååååh gud snart finns det en till underbar bebis att överösa med kärlek, för det är precis va jag gör till denna lilla familjen - älskar dom ändlöst mkt alla 3, snart 4 personerna! ni är min andra familj å jag är så tacksam för att ni finns där för mig!




Update kl.16: ingen bebis på G än iaf! =) tog mig en liten pluggpaus å ringde bästis snabbt för att kolla läget.. väntan på sms om att bebis är på väg återupptas =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0