huvudvärk

fy fasen.. hade sprängande huvudvärk hela halva dagen igår.. somnade med den.. å ja givetvis vaknade jag med den idag oxå.. fy fan jag har nog aldrig haft så här ont i huvudet.. kunde knappt stå på benen när det va som värst igår.. hoppas innerligt att det försvinner idag.. annars dör jag..

måndag igen.. veckorna flyger förbi.. jag börjar verkligen bli stressad över att jag inte tatt tag i packningen här nåt än.. men idag ska jag lämna in min portfölj så jag hoppas verkligen på att kunna ta tag i packandet/sorterandet nu framöver.. helt sjukt att det snart bara är en månad kvar här.. sorgligt å skönt på samma sätt..

nej nu måste jag gå igenom alla jobb som kommit ut på ams.se, nu finns det hur mkt jobb som helst där dom söker förskollärare.. jag ser ganska ljust på framtiden om att få ett jobb i fina jönköping.. nåt av alla jobben måste man ju kunna få iaf.. bara förra veckan kom det ut en bra bit över 10 stycken nya som jag kan söka.. nästan alla med start i januari.. det blir bara bättre å bättre.. idag går förresten datumet för jobbet jag sökte hos dom jag va på intervju ut.. iiiih.. en spännande vecka framför mig alltså =S

förresten på tal om annat så fick jag förra veckan reda på att jag är "friskförklarad" från mina cellförändringar.. =) gjorde en efterkontroll för ett par veckor sen å fick svar i veckan som va nu å då skrev doktorn att allt nu såg bra ut å att jag nu kan återgå till kontroller var 3e år.. wiho

Kommentarer
Postat av: mia

fattar inte heller var veckorna tar vägen! Men du/ni är ju snart klar !!! Fan va fort det gått!! Ja, vi måste absolut träffas å han en riktigt tjejkväll skulle va supermysigt!! kram på dig!!!

2008-11-18 @ 22:04:05
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0