vår i Boulognerskogen

gick till skolan å tillbaka för att läsa en, nu i efterhand, fruktansvärt tråkig bok.. tänkte tatt bussen först men nej nu ska jag allt njuta av vädret! skam å åka buss nu nära på ju, hihi.. så jag knatade iväg å passade på att ringa valle för att promenaden skulle bli lite roligare =) mkt trevligt promenadsällskap! kunde inte låta bli att berätta för henne hur fint det va i Boulognern när jag gick igenom där men eftersom det är svårt att förklara tyckte hon att jag kunde ta lite kort på det å maila henne.. sagt å gjort! här kommer nåra av bilderna.. vilken fin natur alltså! passade även på att ta lite kort på hur det ser ut här där jag bor nu å maila med så hon får se =) dom va å hälsade på när vi bodde i 2:an så vi kom ju på att hon inte sett hur jag bor nu.. alltid kul å se.. jag vet ju precis hur det ser ut där hon bor så det är väl inte mer än rätt att hon får se =) snart snart snart ses vi! bestämde även att jag skulle ta å sova nån natt hos dom för att vi ska få ut så mkt som möjligt av tiden jag är hemma å så har vi ju några månader att ta igen nu.. jag längar!

   
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0