tiden går

jisses va tiden går fort! mindre än en månad kvar nu tills jag ska åka hem.. om mindre än en månad ska våran A-uppsats vara klar.. snart kommer siss ta studenten å bli stor.. snart kommer lilla gullungen fylla 1 år.. snart kommer det vara sommar.. snart kommer sommaren vara slut.. snart kommer sista terminen i skolan börja.. snart kommer gullungen bli storasyster.. snart ska examensuppsatsen vara klar.. snart är jag färdigutbildad.. snart är det jul.. snart ska jag börja leta jobb.. snart ska jag börja leta bostad närmare Hemma.. snart ska jag flytta..

jag vet, helt sjukt å säga snart om alla dessa saker.. men det känns som om allt kommer vara snart bara för att tiden går så förbaskat fort! jag känner att jag inte redit hinner med ibland när jag sätter mig å funderar lite.. det går för fort!

jag är inne i en filmperiod nu.. såg PS i love you igår.. himla bra film! jag grät som ett barn 75% av tiden.. haha.. å ikväll såg jag over her dead body med eva longoria.. helt okej film =) igår såg jag även the hottie and the nottie med ingen mindre än paris hilton.. ehum, ja den hade väl en rätt okej baktanke eller nåt.. men ja.. haha.. mer än så vet jag inte om jag kan säga.. hahaha.. få se va det blir nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0