härlig dag

mötte upp johanna vid kvart över 11 idag på förmiddan å sen promenerade vi runt i underbara boulognern.. under vår promenad fick vi känna många fina (å nån äcklig) lukt.. sommar luktade det! häggen stod i blom på många ställen å det luktade så himla gott.. fick även sniffa in lite nyklippt gräs lukt =) sommarkänsla! va superhärligt att bara gå runt å njuta av vädret.. å trevligt sällskap =) skönt att prata av sig lite! sen en sväng ner på stan å kolla skor å hus.. haha =) som vanligt hittade jag inga skor som föll mig i smaken så jag håller mig tills jag åker hem å kan åka bort till ullis å kolla på sko-boo.. där hittar jag alltid skor som jag vill ha! sen skildes våra vägar å jag gick ännu en sväng genom boulognern å blev helt tagen igen av hur vackert det är.. så himla himla fint med allt grönt å ån å fågelkvitter.. skulle möta upp niclas vid högskolan å sen hemma igen vid klockan tre =) mkt sol å frisk luft idag, härligt!

tack för sällskapet johanna vilket resulterade i en härlig måndag!

Kommentarer
Postat av: J

Tack detsamma min fina vän! Det var bra trevligare än att läsa min tråkbok!



Fler promenader i boulognern ser jag fram emot!

2008-05-12 @ 21:44:55
Postat av: Linda till Johanna

samma här! lika trevligt idag som igår =) synd att jag fick lite ont bara, haha.. ska bättra på stretchingen! haha

2008-05-13 @ 17:47:30
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0