vi bor i skogen å kör på grusvägar

detta är mitt Hemma - mitt Småland.. se så fint vi har det! bilder tagna på vägen ner till postlådan en vacker sommardag.. första bilden är på vägskälet, andra å tredje bilden är på vägen som leder ner till samhället eller till gislaved/anderstorp/reftele å man ser grannarnas kohage där det går massa kossor å betar på andra bilden.. å resten av bilderna är vägen från postlådan å hem =) förr trivdes jag inte i skogen, men idag - några år äldre, några år ifrån att ha bott här - är jag av helt annan åsikt.. jag älskar det!













Kommentarer
Postat av: lajvkatten

Ohh, småland ÄR fint! Tog massor av kort när jag var nere också ^^

2008-06-01 @ 16:11:27
URL: http://metrobloggen.se/lajvkatten
Postat av: Linda till monica

ja visst är det! <3 det är såå otroligt vackert här hos mamma å pappa nu så jag kan sitta flera timmar på verandan å bara titta på vår lilla glänta.. solen å värmen gör det så vackert!

2008-06-01 @ 16:36:13
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0