student å bal

en bild säger mer än tusen ord heter det ju! å här kommer ett gäng (många) bilder på två fina dagar i strålande sol å värme!

 ekipaget som siss å nåra från hennes klass skulle åka på efter utsläppet

 ekipaget i sin helhet.. det va poppis att åka traktor i år! många fler än siss å dom som gjorde det..

 fina skyltar bak på vagnen

 siss som rykande färsk student

 mina allra finaste.. min andra familj

 mina finaste tjejer ute på liten promenad då väntan på ekipagen blev lite för lång för lilla snuttis

 glada studenter - kusin madde å siss

 fin siss med mössfrissa å alla sina grejjer om halsen

 siss fick en flaska av mig, johan å jenny som va större än tabita haha

 kusinerna pustar ut lite innan det är dags att dra igång lilla festen för dom

 kusin madde

 siss fina studentskylt.. många som skrattade åt den när vi stod å väntade på att de skulle komma ut från skolan hehe

 maddes skylt

 alla fina blommor som siss fick

 här plockar siss fram sin present från robin (han bakom siss) å familjen.. en mkt oväntad present! (mobiltelefon)

 vi syskon

 jag ska precis få en puss av gullungen

 här sover tabita i min famn.. hon somnade hos mamma å pappa men sov sista två timmarna i min famn.. det va riktigt gosigt!

 stor å liten.. hon sov med sin hand på min

 maten - exotisk planka

 maten - exotisk planka

 efterrätten - tårta som siss fick som studentpresent av sitt sommarjobb (ett konditori).. mkt mkt god!

 siss sitter å blir fotograferad innan balen i stekande sol å pressande värme.. blev superfina bilder tagna där å på lite andra ställen, bland annat vid nissan

 siss med sin stiliga baldejt.. så fina så fina!

 balfrisyren

 balfrisyren

 blomman som siss fick av sin baldejt.. en vit lilja

 bilen som de skulle åka med.. en ford fairlane viktoria årsmodell 1950

 siss med baldejten i bilen

 här går de på gågatan genom gislaved innan det bär av till Höganloft i hestra för självaste balen

Kommentarer
Postat av: lajvkatten

Oj vad fin din syster va ^^ Och Valle!! Inte sett henne sen gymnasiet nu =/ och så fin du såg ut med! ^^ Johan har verkligen förändrats :) Och så långa alla ni är ^^ Skylten var väldigt fin XD Hihi, var det din pappas traktor eller något liknande? :)

2008-06-08 @ 02:22:27
URL: http://www.metrobloggen.se/lajvkatten
Postat av: lajvkatten

Du är ju inte direktkort, så de andra måste vara riktigt långa ^^ Haha! men traktorn är inom familjen XD Det är Bonnepoäng på det ;P

2008-06-08 @ 13:36:34
URL: http://www.metrobloggen.se/lajvkatten

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0