otursfoten å näsesprayet min vän

vet inte om jag skrev om det när jag va hemma, men jag blev beten av nåt jävelskap till flygfä typ på hälsenan där isf.. märkte av det då jag fick skitont i hela benet.. först lite ont så där skumt, för att sen få SKITONT.. hela mitt ben va förstört kändes det som.. från hälen upp till rumpan typ.. å som värst i knävecket.. jag trodde jag va på väg å dö eller nåt.. tills jag skulle raka benen å upptäckte superbettet.. helt svullen där bak på hälsenan å stenhårt svullen på å kring bettet.. jättekul, eller inte.. sen en kväll va hela vaden å anklen svullen, stor å blank.. jätteläskigt.. det onda satt i ett tag å jag fick halta mig fram lite.. men det släppte tack å lov.. jag blev riktigt orolig ett tag.. men fortfarande är det lite hårt just vid bettet å det är lite lite rött fortfarande oxå.. dock gör det, tack å lov, inte ont längre.. men det va inte för så många dar sen som jag hade lite ont om jag tryckte på bettet.. =S en redig jävla giftig sak som bet mig alltså! pappa trodde på en broms eller nåt, å att den jävlen hade träffat rätt i senan.. tack för det ditt jävla flygfä.. nu kommer min fobi säkert utvecklas för såna med =S jättekul.. inte.. =( å som om inte detta vore nog för min stackars fot så har jag idag fått världens skavsår med betoning på sår, av mina nya skor.. aj aj aj aj aj som faaan.. blev sen till skolan idag på morronen å fick stressa, kände på vägen till skolan att mitt plåster måste ha lossnat å väl i skolan så kollade jag å ja, mkt riktigt.. plåstret hade lossnat å skavsåret blitt om än möjligt ännu värre.. optimistisk som jag är så satte jag på nytt plåster å tänkte att det skulle bli bra.. nej, usch jag kunde knappt gå sen ju =S men ändå gick jag med lisen ner på stan =) jag vill inte vara nån vekling inte! men det va allt bra skönt å komma hem sen å släppa fötterna fria från plågoskorna =S haha.. nu har jag ett fint rött stort skavsår över hela halva lilltån å det känns som om den ska trilla av när som helst.. jätteskönt.. min stackars fot..

å näsesprayet då ja.. min trogna älskade vän, näsesprayen.. som gett mig många fina stunder.. vi börjar dras ifrån varandra nu sen ett konstant användande sen.. ja, jul iaf.. japp - jag är beroende!.. men iaf.. nu på sista tiden tar jag kanske bara en gång om dagen, å så bara på natten när jag vaknar av att det är för täppt.. bara typ två gånger om dagen alltså! det är inte illa faktiskt.. från att ha tatt flera gånger om dagen.. å aldrig gått å lagt mig utan att ha tatt en spray i vardera näsborre.. så kan jag nu mera gå å lägga mig utan att spraya.. jag måste faktiskt säga att jag är lite stolt! dock ska jag nog gå å köpa mig en reserv nu inför midsommar å så.. vet ju inte hur apoteket i rättvik har öppet.. å jag måste ha det som en trygghet ifall ifall.. för helt avgiftad är jag inte.. men på god väg iaf! å ja jag vet allt om att jag blir täppt av näsesprayet som man bara får använda i max tio dagar.. men som sagt, jag är beroende å jag vet om det =)

 
mina följeslagare varje natt - ett paket snytisar å näsesprayen på sängkanten nära till hands

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0