nu va det länge sen vi va med på bild

Idag kom jag på att det va länge sen mina bebisar fick vara med i bloggen.. så jag satte mig hos dom å tog lite kort å så där =) dexter gjorde stora framsteg! han va framme å nosade på min tröja när jag höll in handen till honom.. så nära har han inte kommit mig på egen fri vilja va jag kan minnas =D ett stort framsteg i vår anknytningsprocess! Dexter måste man vara försiktig med för han är så hispig.. Eddie kommer mer av sig själv han =) han är så hemskt nyfiken! är jag å grejjar hos Dexter så blir Eddie helt galen å vill oxå ha uppmärksamhet.. antingen piper han galet, poppar massa, sätter tassarna mot gallret om det är stängt å kikar ut.. är det öppet sträcker han sig ut över kanten =) mina älsklingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0