min mamma är bäst!

ååh, när jag vaknade idag så hade posten redan kommit.. bara reklam tänkte jag men när jag tittade närmare såg jag ett litet kuvert med en bekant handstil på framsidan - mamma hade skickat nåt! =D öppnade ivrigt å hittade mina hårnålar som jag glömt hemma, ett fint vykort å så två utskrivna kort! =D ett på mig, siss å brossan från siss student å så ett på när tabita ska till å pussa mig =D åååååh, min mamma är så bäst! min dag fick en fin början <3 korten är nu inramade å uppsatta!

TACK älskade mamma, du är BÄST! <3

 


en uppdatering om uppsala kommer senare idag, måste gå å köpa sallad så jag kan skämma bort mina grisar nu! men en sammanfattning av uppsala kan låta så här - bästa helgen på hela "sommarlovet"!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0