senaste tiden i mitt liv

oj nu va det ett tag sen jag skrev nåt här.. har inte haft ork att skriva även om tiden funnits.. det har hänt en hel del sen sist, både bra å mindre bra saker..

helgen började himla trevligt med en vinkväll hos Gina där Sara, Mia, Nadja å Cizzi oxå va med.. vi fick oss många goda skratt å minst lika god mat =D det måste vi helt klart göra om framöver! Helgen fortsatte i trevlighetens tecken med fest hos mig på lördagen med Malin, Cissi å Annika.. himla trevligt tjejer! det slutade med att vi dansade loss hela kvällen på slick sen.. va på tiden att vi fick komma ut å dansa av oss lite =) söndagen gick helt i vilans tecken å det kändes bra efter en fartfylld helg =) tack alla som förgyllde mig helg!

i måndags fick jag veta att jennys julklapp - marsvinet frase, inte va en han som vi alla trodde.. han va en hon å fick 3 supersupersöta små bebisar!! jag blev så till mig så jag tingade en på momangen, men sen tänkte vi att det blir liiite för lång resa för ett så litet djur att färdas nästan 60 mil, så vi ska nog köpa ett (eller två?) på närmare håll =) även om jag sååå gärna skulle vilja ha en av frasses bebisar för dom va verkligen såå söta!! så idag ska jag å älskling ge oss ut till de djuraffärer som finns här å kika lite på vad dom har för marsvin, om dom har nåra.. å lite priser på burar.. älskling va så söt å erbjöd sig att betala halva buren för han vill så gärna att jag ska köpa marsvin =D haha.. söt!

mindre kul med senaste dagarna är att älsklings mamma ligger på sjukhus nu =( usch, det va inget kul besked alls å vi är nog alla lite mer eller mindre upp å ner efter det.. det känns så konstigt att just hon drabbas av nå sånt.. vi har bestämt att vi ska hälsa på henne nu efter min lektion på torsdag nån gång över helgen, får se när det bir men hälsa på ska vi! vi tänker alla på dig å håller tummarna maggan!

å ja jag vet inte redit, men det kanske är dags å göra det offentligt nu.. det är ingen dålig nyhet men jag vet inte om det är dags å släppa ut det än, många vet det redan.. men.. ja äsch vaddå då.. lika bra å berätta så jag kan skriva mer om det i fortsättningen... jag å älskling ska bli särbos.. =) en glad smiley gör jag för att det är ett så pass gemensamt beslut å för att vi har kommit fram till att det är det här vi behöver göra för att slippa göra slut.. ja, vi har alltså med andra ord inte haft det så superbra på alla fronter på ett tag nu, så detta är ett försök att kunna fortsätta vara tillsammans å inte bara ge upp alla känslor vi faktiskt har för varandra, å göra slut direkt.. ingen av oss vill släppa den andra så att flytta isär å bli särbos känns som den perfekta lösningen för oss =) han har nu kollat på oändligt många (känns det som) lägenheter å nu har han hittat en med perfekt läge för honom då han vill till brynäs =) inflyttning på den är första mars så vi går nu bara å väntar på att Gavlegårdarna ska ringa så han får skriva kontrakt =) vi får se va som händer, lite spännande är det allt! så.. nu vet väl typ alla om det snart.. kanske på tiden.. har varit lite svårt att inte skriva nåt om det på så läng tid som det varit på gång nu, men jag har inte velat släppa ut det förrän det verkligen blivit nåt av det.. å den tiden är väl nu då.. haha.. jag vill tacka de (ni vet vilka ni är) som varit med från början av resan å stöttat mig! ni är bäst!! <3 <3

imån är det alla hjärtans dag =) först är det skola på förmiddan å sen ska vi äta ute nån gång under eftermiddan/kvällen, jag å älskling.. ska bli mysigt å gott =D å sen var maten införskaffas får vi väl se, om det blir gävle eller rättvik.. sen fyller älskling år på lördag =D

det va det om de senaste dagarnas händelser.. måste ta tag i mitt pluggande nu innan älskling vaknar å vi ska ut på marsvinsjakt, håll tummarna att vi hittar nåt sött! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj visste inte att ni skulle bli det. Ja som du vet så finns ja ju här om det är nåt - va som helst.

kram j

2008-02-13 @ 15:59:03
Postat av: sara

Jag håller med Linda, det var jättekul med vinkvällen hemma hos Gina, det MÅSTE vi definitivt göra om!

Lycka till med privatlivet! :)

Kram

2008-02-14 @ 00:12:28
URL: http://sarashem.blogg.se
Postat av: Linda till Sara

tack detsamma =D kul att du bloggar igen! kram

2008-02-18 @ 00:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0