<3 <3

våra samtal sker inte så ofta men jag lever på dom läääänge så det gör inte så mkt.. svårt å matcha ihop när man har två helt olika liv... men vi gör så gott vi kan =) fick även idag prata med lilla tabita <3 valle frågade efteråt vad jag hade sagt till henne för hon log med hela ansiktet när hon fick telefonen vid örat =D det går fort för lilla tabita nu; hon sitter upp själv, är på väg att börja krypa, får tänder å hon är supergoo nu säger valle.. det tvivlar jag inte en sekund på =D kan tabita va annat är jättegoo.. nej jag tror inte det (lätt för mig å säga, hahaha)..

tror jag har bestämt mig för att åka hem å hälsa på dom en sväng mellan påsk å studenten! kan inte hålla mig tills studenten, hihihi.. vill träffa mina bästa nu! för inte alls många kronor mer så kan jag åka ner till värnamo med swebus så jag tror det blir en sån resa.. dock var längden på den resan inte så lockande; 11 ½ timme.. =S men det är det värt för att få träffa underbara lilla tabita å valle! så tror allt det blir en hemresa inom en ganska snar framtid.. hihi jag kan inte vänta!

nu vill jag ha påsk så jag får träffa mamma å pappa! saknar dom mkt... =( <3 känns så bra att dom kommer hit snart, för det är ju ändå snart, bara en månad kvar nu, å månaderna går hemskt hemskt fort nu för tiden.. så snart är dom här =D

jag är så glad att ni finns, ni ovan nämnda personer.. ni gör mig stark! älskar er alla av hela mitt hjärta å lite till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0