regn ute , regn i sinne

idag har det verkligen regnat hela hela dagen.. fy fan alltså.. jag låg med datorn i sängen fram till kl.18 typ.. då tog jag mig ett varmbad för att sen förflytta mig till soffan.. hejja vilken dag.. när det är så här grått å hemskt så blir verkligen jag oxå grå å hemsk.. tappar all ork å vill bara slippa vara med mer.. regnet vräker ner så mkt så jag hör knappt va dom säger på tv'n.. fy fan.. jag hatar regn.. jag vill tillbaka till mina fina fina veckor jag hade hemma då solen sken hela tiden.. nu ska jag lägga mig i sängen igen, det är ju inget bra på tv så lika bra å försöka sova..

tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack tack  annsofi - du vet varför ♥ tack tack tack tack tack tack tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0