det är inte kul just nu

imån ska jag prata med min underbara vän.. har förstått att det är mkt nu å jag vill så himla himla gärna kunna vara hemma å stötta =( men ska iaf bli hur skönt som helst att prata imån.. jag tänker på er, hela familjen, så mkt! älskar dig min vän, så mkt! önskar så att jag kunde göra mer..




ingen kul period nu alls.. alldeles för mkt på gång å för mkt hemskheter som händer.. jag vill ha (å behöver) en paus från allt, bara få komma bort lite.. får jag gå i ide nu å kanske sova fram tills nästa sommar? vakna lite tillfälligt till studenten å andra roliga å positiva upplevelser men skippa allt det jobbiga.. ja tack!

Kommentarer
Postat av: j

ja tack till ledigt! läser på aftonbladet att en fin sommar väntar! Hoppas!

2008-04-14 @ 08:50:27
Postat av: Linda till Johanna

åh ja hoppas hoppas hoppas!! den får gärna komma tidigt å hålla i sig lääänge =)

2008-04-14 @ 10:09:45
URL: http://liindak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0