onsdag

tiden bara rullar på.. jag förstår inte vart den tar vägen, men det är skönt att det går framåt iaf :)

just nu är det helt upp å ner, all min ork går åt till jobbet.. den lilla ork som finns kvar vill säga.. är inne i en ganska jobbig period där jag inte kan sova på nätterna, troligen för allt som är runt omkring mig nu.. inte bara det att jag är en periodare när det gäller sömn.. sen har jag ont i nacken för att jag spänner mig hela tiden.. å inte gör all den här jävla snön det bättre.. det är härligt med en vit vinter å allt det där men varför måste det vara så sjukt mkt snö?!

nej usch nu är det inte kul alls att vara mig, det är på tok för mkt att tänka på å reda ut i skallen.. så därför är det sjukt skönt att veta att det snart är dags för gävle! :D då ska jag få träffa alla mina vänner däruppe igen å jag längtar så jag håller på å dö, då ska jag tanka energi som räcker länge.. då har vi förhoppningsvis ordnat upp det på jobbet med, så den resan ska bli skön på många sätt ♥ kommer åka upp på onsdagen å sen bo hos min fina Mia, åker sen hem på söndagen efter att ha varit på Johanna å Patriks bröllopsfest på lördagen.. ååååååh snart snart snart!

det är så mkt som tar min ork, inte bara jobbet.. förra veckan skulle jag hämta ut min mobil som varit inne på reparation 4 gånger å fick veta att reklamationen inte godkändes.. det låter kanske inte så jobbigt, men jag köpte en mobil i höstas för att jag ville ha en ny mobil, å sen dess har ALLT krånglat å mina mobiler har varit inne på reparation mer än jag kunnat använda dom.. tålamodet med det är helt borta så när dom sa nej förra veckan brast allt för mig, å sen dess har jag känt mig helt urlakad på energi.. men allt ordnade sig när jag gick in på elgiganten igen helt rödgråten å darrig på rösten, jag fick pengarna tillbaka å har nu ännu en ny mobil.. jag hoppas innerligt den funkar.. annars blir jag hysterisk på riktigt.. så det är lite sen dess det har varit sjukt knas i mitt liv på känslofronten.. mkt där till har ställt till det men jag orkar inte dra det nu, det får vara.. allt löser sig! det är iaf en väldigt stor lycka att jag har världens bästa jobbarkompisar som jag kan vräka ur mig allt till, vi har verkligen kommit nära varandra nu senaste tiden å delar på allt vi är med om så väl provat å på jobbet.. hade vi inte haft en så bra relation så vette tusan hur det hade sett ut.. men men.. nu har jag fått vräka ur mig lite här med, alltid skönt haha

nu dags att göra nån slags nytta, om orken finns.. annars ska jag bara fortsätta längta till gävle :D blir två dagar jobb nu å sen helg nere hos mamma å pappa å sen jobb två dagar till.. det säger ju sig självt hur fort det kommer gå :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Åhh men lilla du, snart är du här så ska jag pyssla om dig! Ska ansöka om semester på fredagen skulle gjort det idag men vet ju inte hur fasiken man gör, det ska tydligen göras på nätet så jag lär fråga nån imorgon på jobbet:) Hoppas det inte blir några problem iaf:) Kram på dig å hoppas hoppas att mobilen håller!! Kram ses snart!

2010-02-25 @ 21:52:57
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: j

Skickar styrkekramar!! snart ses vi :)

2010-03-02 @ 21:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0