helgen som varit...

... har gått i besökens tecken, mkt trevligt! Det började i fredags när bästaste Rikard kom på besök.. han va så snäll å klippte klorna på mina grisar :D å så satt vi å pratade bort nåra timmar.. jättetrevligt!

Igår, lördag, låg jag på soffan å snoozade när jag hörde ett jäkla liv i trappuppgången å tänkte "va fan är det för nåra som för sånt liv?!".. ja det skulle jag snart bli varse om.. det ringde på dörren helt hysteriskt å när jag öppnade stod siss, robin å madde där :) mkt trevlig överraskning.. vi åkte en sväng till ikea å sen åkte vi till willys å handlade mat - hamburgare blev det.. jättegott å mättande.. blev en dag med mkt skratt å galenskap, som alltid med dom tre.. haha.. jättekul att få överraskningsbesök :D

idag har bästis med familj varit här å hälsat på :D fick en ny jättefin lila badrumsmatta å jättefina lila handdukar av dom :) vi fikade å pratade å kollade på tv.. hur mysigt som helst.. fick gosa med både tabita å tim :D tabita va helt tokig i kakorna å åt upp nästan alla.. hihi.. till nästa gång ska jag ta å skaffa lite leksaker som hjärtat kan leka med, nu fick hon roa sig med min badanka som nu är en diskanka (julklapp från jenny haha) å min datamus :) gick ingen nöd på henne men vore inte så dumt med lite leksaker kanske! en jättemysig kväll blev det å jag ska nu snart gå å lägga mig.. imån kommer första omgången barn till jobbet å vi har mkt att göra innan dess så vi börjar en halvtimma tidigare.. spännande!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ojj va spännande!! Lycka till idag:-) Kram

2009-01-12 @ 11:00:32
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0