oh no..

vilken dag det har varit! det började redan i början av veckan när vi insåg att magsjukan kommit till jobbet.. en efter en blev personalen sjuka å rätt va det va blev fler å fler barn sjuka oxå.. igår va det lite kaos så det va med ganska stor nervositet jag åkte till jobbet för att öppna idag.. allt som allt har vi varit 3 barn på 3 personal idag.. vi började med fler barn men dom fick gå hem en efter en.. å många vände i dörren när vi berättade att det går magsjuka på förskolan.. huuuh.. fy fasen! så över 25 barn hemma av 30 stycken.. å 4 av 7 personal har varit hemma idag :O

peppar peppar ta i trä så känner jag inte av nåt än så länge.. iåmed att man är runt det hela tiden å det pratas om symtom å allt så typ inbillar man ju sig att man är sjuk så det känns ju som om det är nåt på gång men jag hoppas verkligen att jag slipper få det! det är nog en ganska aggressiv magsjuka med för alla är helt utslagna :S nej usch jag har varken tid, ork eller lust till å få det.. så är det bara!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du har verkligen inte tid att bli sjuk nu! Vi ska ju va modeller på lördag!!!

2009-02-19 @ 20:51:54
Postat av: mia

men gud! Värsta epidimin jue... Hoppas att du klarar dig, vi har haft en släng av det vi här uppe oxå för ett tag sen och det var inte kul...

Jaa jag blev ju klar med artikeln iaf men blev absolut inte nöjd men orkar inte sitta med den, nu vill jag bara bli klar bara jag blir godkänd så....

Kram på dig!

2009-02-19 @ 22:45:20
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0