finner inga ord just nu

nej jag gör allvarligt talat inte det när jag tänkte sätta mig å skriva om gårdagen.. det enda jag kan få ur mig är hur sjukt jäkla kul det va! helt otroligt att man kan ha så kul alltså! TACK Lisen å Sussi för den kvällen, kommer leva på den lääänge  =D men om jag ska försöka sammanfatta den lite kort nu så skulle det nog bli med orden turkcentralen, valbo halvvägs till bollnäs, total tystnad -> djurpark, rutiga skjortor, god mat, uppmärksamhet, massa massa massa skratt, bra musik.. å till sist ren å skär lycka.. herregud vilken kväll! fantastiskt...





Lisen, Sussi å jag i väntans tider =)

Kommentarer
Postat av: Lisen

hahahha! Tack själv gumman! det här får vi göra om! och du vi får inte glömma mustasch mannen.....hahahahahahhahahaha!!!

2008-11-09 @ 18:48:18
Postat av: Linda till Lisen

HAHAHAHA ja just det HAHAHA nej du honom glömmer vi nog aldrig HAHAHAHA

2008-11-09 @ 18:51:57
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0