snart kommer det en bebis!

å det är idas bebis! =D BF 19 maj vilket är snaaaart! den kan komma när som helst.. å jag går å väntar som en tok på det där sms'et (eller vad det blir) som talar om att bebis kommit! =D kände massa på magen igår efter lektionen på skolan för det va sista tillfället vi sågs innan det är dags.. magen va så stor å så fin! men snart är den borta å bebis är ute i världen =)

jag tänker på dig hela tiden ida - LYCKA TILL! jag hoppas att allt kommer gå bra å är såå nyfiken på att få se bebis sen!

Kommentarer
Postat av: ida

hihi så söt du är... än har de inte kommit nån bebis.. men nu hoppas jag den kommer snart.. ja har dock inga känningar på att den skulle va på väg än...



kram kram

2008-05-15 @ 07:55:14
Postat av: Linda till Ida

förstår att du vill att den kommer snart =/ hoppas du slipper gå över! kram kram!

2008-05-15 @ 14:56:08
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0