min blogg är konstig

när nån kommenterat ett inlägg här i min blogg så syns det inte alltid direkt.. utan det kan dröjja ett tag, eller nåra kommentarer till innan det syns som det ska.. ehm.. ska det vara så här? lika är det ibland när jag skriver inlägg så syns inte det förrän jag skriver ett till.. men jag kan iaf lugna er besökare som kommenterar med att jag ser era kommentarer när jag loggar in iaf =) så skulle dom inte synas direkt så kanske dom kommer senare (hoppas jag iaf!).. annars får ni skriva flera.. så blir det mer kul för mig, haha.. men så ni vet iaf.. har läst om andra som bytt plattform som oxå har problem med detta.. jäkla plattformsbyte!


Kommentarer
Postat av: m

Haha måste bara prova igen!! Å jag tycker absolut vi måste ses snart igen:-) kram

2008-05-13 @ 12:36:04
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Linda till Mia

haha, knasigt det där med kommentarerna alltså! men nu gick det ju bra iaf =) va bra, då får vi höras mer om det snart! =D en solig dag å en glass på stan vore ju inte så dumt =) kram

2008-05-13 @ 17:44:11
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0