jag är hemma

vilken känsla att vakna upp här hemma! kändes så bra.. vaknade dock av att oskar satt å jamade utanför dörren å ville gå ut =) haha.. ovant men så är det här hemma.. haha.. solen skiner å Hemma är såå himla fint.. ska ut å njuta av solen snart.. tissla sitter här med mig å är så kelsjuk så jag lär nog gosa lite med henne oxå.. hihi..

resan igår gick bra.. jag hann med att packa, byta hos marsvinen å fixa till lite i lägenheten innan jag åkte.. halv elva typ bestämdes det att jag skulle åka hem å sen gick bussen tio i två.. det va lite stressigt å jag visste inte redit va jag hann att packa ner eller inte.. så det va lite spännande att se sen igår.. haha.. men allt nödvändigt verkar ha kommit med =)

det va inte mkt folk på bussen från gävle till sthlm å det va skönt för sen va det knökat med folk vidare till jönköping.. det är alltid lika kul när man står å väntar på bussen i sthlm å dom öppnar dörrarna så man kan gå in till bussen.. folk blir som galna! paniiiiik.. haha.. det är som när man släpper ut kossor på grönbete för första gången på året.. alla ska ut samtidigt.. haha.. satt iaf jämte en trevlig kvinna ner till jönköping så det va inga problem =) möttes upp av siss, robin å jenny å sen åkte vi till gislaved å jag fick kika på robins lägenhet som va riktigt fin! sen släppa av jenny i anderstorp å sen Hem..

tack ännu en gång till niclas, cissi å lisen - TACK!! utan er hade jag inte varit här nu.. ni är guld värda!!

Kommentarer
Postat av: J

Hahah ja känner igen det där i sthm, jösses, folk tror verkligen att bussen går innan de kommit på! fast iofs är det skönt att komma på bussen så fort som möjligt, så det känns att man är på väg - plus att få en fönsterplats:)

2008-05-19 @ 15:53:15
Postat av: Linda till johanna

ja haha det är så galet! fast du har rätt att det är skönt att komma på bussen snabbt.. fönsterplatserna är eftertraktade! =) haha

2008-05-19 @ 18:19:07
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0