en underbar dag

idag har varit en helt underbar dag! åkte till valle å tabita när mamma började jobba vid 10 å åkte hem vid kl.18 typ =D massa massa tid med mina bästa! jag barnvaktade tabita medan valle rensade ogräs =) matade henne, lekte å busade, gosade, bytte blöja nåra gånger å fick henne tillåmed att somna i min famn <3 helt lovely! hann oxå med att få klart sista boken så imån ska jag skriva om citat till referat för glatta livet :P

sen hem å mysa lite med familjen å grilla å så dära.. kollade lite på filmer som filmats på oss när vi va små.. riktigt kul å se! haha.. sen ringde niclas å frågade om han fick komma hit =O så klart säger jag inte nej till det så han är på väg nu.. sist han ringde va han i jönköping så han är nära nu =) ett bra slut på en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

vill att du ska veta att jag återigen är en trogen läsare! :) puss å kram/ anna

2008-05-25 @ 00:42:38
Postat av: Linda till Anna

va kul å veta! =D puss å kraaam!

2008-05-25 @ 21:37:11
URL: http://liindak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0