min midsommar i bilder

jag orkar inte skriva annat om min midsommar än att den va hur bra som helst! hade det så trevligt, riktigt kul att träffa alla igen =) vi har ätit å druckot gott, njutit av både solsken å regn, lekt lekar, varit vid styggforsen, sett majstångsresningen i byn, grillat, tvättat bilen å bara tagit det lugnt..  =) plus fått ett gäng myggbett! jag känner mig helt uppäten å det kliar fint lite överallt på kroppen =S men jag slår inte lilla emilia som hade fått hela 43 myggbett! =)

på vägen hem från rättvik åkte jag å niclas över borlänge för att äta på burger king, sen åkte vi över avesta för att sen åka till gävle.. men vi hamnade fel så till slut va vi i sala =O haha.. men det va trevligt med en liten dagsutflykt så där! vi åkte förbi anstalten i säter där tomas quick har suttit inne (vet inte om han gör det nu?).. det va skitläskigt! jag va skrajsen å låste bildörrarna på min sida av bilen så det inte skulle komma nån å ta mig.. heeh.. inte för att alla galningar där är ute å springer fritt, men ändå.. huuuh va läskigt det va! jaja nog om det nu, här kommer bilderna =) (har inte tatt så hemskt många bilder eftersom min kamera är så dålig så kvaliten varierar från kass kamera till halvdana mobilbilder.. men det är minnen iaf!)

  Micke visar toffe hur man halsar en halvliter öl

  Majstångsresningen.. senare dansade jag å anna med emilia runt stången =)

  Sol sol sol.. jag latar mig i skuggan av parasollet å njuter av ledigheten

  Lata dagar i solen

  Bada hann vi oxå med att göra.. dock inte jag =)

  Men niclas måmå å hans brorsdotter emilia doppade sig! toffe badade benen =)

  Styggforsen.. själva fallet.. rätt maffigt!

  Utmed vandringsleden runt styggforsen

  Emilia känner på vattnet =)

  Mkt fin natur finns det där i dalarnas skogar!

  Ett gammalt hus vid säteranstalten.. niclas trodde det var ett hus som tillhörde gamla sjukhuset

  Ett ännu äldre hus.. helt oanvänt på flera flera år.. jätteläskigt va det! =S

  Galler för fönstrena å igenvuxet... huuuh

  Niclas i fotartaget.. detta huset kommer jag drömma mardrömmar om en vacker dag.. så läskigt!

  Nya anstalten (tror vi).. varför skulle det annars vara stängsel runt? =S


Min midsommarhelg detta alltså! =) stort tack till släkten östberg plus anna, terese å emilia för en himla trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0