lättnaden

det är alltid lika skönt att få vräka ur sig massa känslor å tankar som jag gjorde i förra inlägget.. å jag vet att det kanske inte är så kul å givande att läsa om.. men för mig gör det mkt att få ur mig allt.. så orkar man inte läsa så är det ju bara att hoppa över mitt eviga svammel om hur mkt jag saknar Hemma =) jag skriver inte för nån annan än min egen skull.. så det är ju tur att de som läser kan välja själva om de vill sitta å läsa mitt svammel eller bara ögna det =)

mitt antal unika besökare brukar ligga stadigt på runt 10-13 stycken om dagen men ibland så kommer det små toppar då det stiger till uppemot 15-20 stycken.. jättekul! dock skulle det ju vara kul å veta vilka som läser men man kan inte få allt =) nåra vet jag ju som läser men långt ifrån alla så klart =)

Kommentarer
Postat av: Anna N

jag läser varje dag! :)

2008-06-14 @ 09:03:10
Postat av: Mia

Man blir nästan lite gråtfärdig av allt fint du skriver,,jag förstår verkligen hur mkt du saknar alla/allt där hemma..



Hoppas oxå på fint väder så vi kan ha picnick med baguetter:-) massa kram

2008-06-14 @ 09:05:54
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0