konstateranden å gårdagen

konstaterande 1:
även i år lyckades det bli ett bra val av sommarkurs.. tre lektionstillfällen på två första veckorna å en den 12e augusti.. där emellan ska en hemtenta med 3 frågor göras varav två av dessa tre frågor kommer vi gå igenom på lektionerna denna veckan.. sen ska den "bara" vara 8-9 sidor.. det ska jag nog lyckas få ihop, blir ju bara max två sidor per fråga =) soft! blev lite nervös förra veckan, skulle läraren vara bra? man hann inte märka det så mkt förra veckan på introduktionen.. men idag så fick vi veta.. han va helt okej! han är kunnig på det han pratar om (till skillnad från en viss lärare vi haft nu under våren) vilket gör att det är mkt lättare att lyssna på honom.. han är rolig, iaf när han skrattar =) haha.. å sen kom lisen på att han liknar johan ulvesson (eller va han heter?) han från parlamentet.. haha.. å ja det gör han ju lite faktiskt.. haha.. å sen att det faktiskt är lite intressant å diskutera religionens vara eller inte vara, ja det gör ju inte det sämre faktiskt.. allt som allt - jag är nöjd med mitt val av sommarkurs =)

Konstaterande 2:
jag mig sommarlov imån när lektionen slutar kl.15 =D så nu får solen ta å komma så jag å lisen kan glassa oss hela sommaren lång.. som det förövrigt inte är speciellt länge kvar av.. så ännu större anledning för solen att komma för att stanna NU =)



igår kom Mia å Oliwer hit för baguettepicknick i parken.. dock slutade det med picknick i vardagsrummet då det började regna å åska (!!).. typiskt nog.. dock var det hemskt trevligt ändå =D medan jag å mia pratade så klättrade oliwer runt mitt vardagsrumsbord, lekte med mina gamla gosedjur, utforskade mitt bombnerslag under bordet å kröp runt å busade med mamma =) han är så söt! när vi picknickade vid vardagsrumsbordet fick han plocka sina egna mackbitar som mia la ut.. jättesött även om hälften av bitarna hamnade på mattan, så det blev lite smuligt å kladdigt, men va gör det när lillen hade kul? =D inte värre än att man kan dammsuga å torka av bordet efteråt! medan vi väntade på pappa kalle som skulle komma å hämta så somnade lillen i mitt knä =) naaw.. så sött.. hihi.. TACK för en trevlig eftermiddag både Mia å oliwer! Måste vi göra om snart igen, dock med sol så vi kan sitta ute å njuta istället =)

Kommentarer
Postat av: Mia

tACK SJÄLV!! var supermysigt, får vi göra om fast utomhus:-) kram

2008-06-17 @ 18:59:54
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0