ge mig en egen tvättmaskin!

att tvätta är allaredan ett otroligt tråkigt å nödvändigt ont som det är om det går smidigt till, enligt mig.. men när det strular då någon annan snor tvättid av en till exempel, ja då blir det banne mig inte mkt roligare.. kom ner till min bokade tid kl.13 idag för att upptäcka att nån smartskalle (läs idiot) alldeles nyligen startat BÅDA mina bokade maskiner.. båda hade över 40 minuter kvar.. jippie va kul! jag brukar annars inte tveka en sekund på att trycka fram tvättprogrammet å slänga ut tvätten, men idag kom jag mig inte alls för trots att jag va lite lagom irriterad.. satt å väntade till kvart över ett så att jag verkligen skulle ha "rätt" att ta ur smartskallens tvätt.. jag kunde dock bara få ur tvätten i en maskin då en av dom är ny å jag inte vet hur man gör på den.. jag va ju lixom tvungen att börja tvätta =O gick hem å skrev en lapp å satte på den maskinen som fortfarande tvättade smartskallens tvätt å gick hem igen för att vänta ut min tvättid.. kommer ner sen å möts av en ung tjej som skyllde på att hon va nyinflyttad å inte visste att man skulle boka.. mhm, jaja.. för bokningstavlan är så svår att missa.. inte.. men jaja.. jag orkar inte redit bry mig, tack å lov så hade jag inte så hemskt mkt tvätt.. hade varit värre om jag hade stortvättning.. om folk bara kunde boka tider å hålla dom..

hmpf.. jag hatar att tvätta.. jag vill ha en egen tvättmaskin..


pengar på kontot idag =D woho.. har fyllt på mobilen å betalat mina räkningar.. passade på att köpa 4,8 kg via tvättmedel oxå på ica.. har suktat länge efter det nu men inte tatt mig råd till de 89 kr förpackningen kostar.. men nu har jag tvättmedel för ett bra tag framöver iaf =)

ska ner på stan å gå i lite affärer med lisen senare idag, å så ska vi boka biljetterna till uppsala idag oxå =D

försöker tappert få tag på min finaste nu när jag åter har pengar på mobilen men hon vill inte till å svara.. =) men jag ger inte upp, förr eller senare svarar hon om hon inte har pengar så hon kan ringa upp =) har lite å berätta för henne som jag vill dela med mig till nån som verkligen kan glädjas med mig, å det är hon det! känner jag henne rätt så kommer hon bli glad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0