då va jag tillbaka då

nu är jag tillbaka i gävle.. det gick lättare än jag trodde att lämna mitt Hemma, mkt eftersom att siss bara släppte av mig på rexecentrum i jönköping å inte väntade med mig.. låter kanske lite illa men det va det inte alls.. hon frågade om de skulle vänta med mig men jag sa att det inte behövdes =) avskeden blir så jobbiga om man drar ut på dom.. men ja, jag vet inte redit hur det känns att vara tillbaka ännu.. lite skönt att vara tillbaka i min lägenhet å mina egna vardag.. men det är ju inte som Hemma.. det va iaf kul å få komma hem å mötas av ivriga pipanden =D mina små älsklingar.. dexter har blivit riktigt stor han! =D

tusen tack till cissi å niclas som tittat till dom! Cissi vi måste se till å ses, jag vill tacka dig personligen oxå =) vi får höras!

nu ska jag sova.. ska bli väldigt skönt å sova i min egen säng i natt.. haha.. imån väntar en hel del grejjer att fixa med så jag har fullt upp fram till att sommarkursen börjar..

återkommer väl med en liten genomgång om hur hemmavistelsen varit senare när jag fått ordning å reda på tillvaron här =)

midsommar verkar se ut att firas i rättvik även i år.. anna - kommer ni oxå dit så vi kan göra en repris av förra årets supertrevliga midsommar? =)

Kommentarer
Postat av: lajvkatten

Jag tror jag fick ditt meddelande, jag kanske bara glömde svara på det ^^; flipflops går inte bra på mina fötter alls =/ vilket är lite synd för det blir så varmt. Hur känns det att vara tillbaka i Gävle igen? Bra? Trevligt? Pest?

2008-06-10 @ 01:12:45
URL: http://www.metrobloggen.se/lajvkatten
Postat av: Anna N

åååh, vad roligt! :) vi har inte bestämt än, men nu blev jag verkligen sugen på att åka rill rättvik om ni kommer :D wiiiiieee :)

2008-06-10 @ 18:26:49
Postat av: Linda till Anna

åh ja va kul det vore om ni oxå kom dit! =D va ju så himla kul förra året!

2008-06-10 @ 22:43:02
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: mia

Heej! Ja jag tycker absolut att vi måste ses!! Gick oxå å tänkte på det här om dagen faktiskt!Tisdag så ska vi på kalas annars kan jag oxå vilken dag som helst! kram

2008-06-11 @ 10:10:10
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: cicci

Hej gumman!

va bra att du hade kul hemma i småland =)Jag hade oxå kul under mina 2,5 dagar i malmö. Ja, vi borde träffas innan jag åker hem. Vad gör du under helgen? för vi skulle kunna ha en taco kväll som vi brukade ha innan i sätra. Vi kan väl höras av på msn.

kram

2008-06-11 @ 15:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0