tillskott i familjen

idag fick vi två små tillskott i familjen =) vi åkte på masvinsundersökningsfärd för att kolla vad som fanns å priser på burar å sånt.. inte med syfte att köpa.. men så kom vi till Brynäs Zoo i Valbo (hmm?? haha)  å hittade dessa små sötnosar som direkt stal våra hjärtan!

       

den bruna - Dexter - var lite blyg å ville inte komma ut ur huset när jag låg å lurpassade med kameran, men den ljusa - som ännu inte har nåt namn - var desto mer nyfiken =) dom är så himla söta å dom är pratglada å nyfikna.. dom å jag kommer få det trevligt när älskling inte bor här fram över =) jag längtar tills de kommit iordning å inte är rädda längre så jag kan gosa med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0