tatuering

en vacker dag när ekonomin tillåter så ska denna berlock tatueras på mig.. den har tillhört farmor å är nu i siss ägor.. iomed att den tillhörde älskade farmor så har den ett väldigt stort värde för mig, även om jag inte äger den själv.. har tänkt tatuera in mitt efternamn oxå under den.. har lääänge funderat på vad jag ska kunna tänkas tatuera för motiv, men nu behöver jag inte leta mer.. det känns så rätt! nu ska jag bara invänta ekonomin... hade velat göra den nu nu nu nu, men det känns som om tiden rinner iväg för snabbt nu innan sommaren så troligen (å tyvärr!) kommer det kanske inte bli gjort förrän efter sommaren.. men göras - det ska den! <3



kanterna ska vara svarta å skuggade å så dära, å mitten ska helst vara blå om det går.. efternamnet i nån fin stil å svart färg så klart.. längtar tills det kan bli av! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0