ja givetvis så blev det ju inte som jag hoppades

hade mitt andra återbesök hos doktorn igår (gällande cellförändringarna).. å ja det kunde det ju gått lite bättre kanske.. hade väl hoppats på att dom inte skulle hitta nåt denna gången, att det skulle försvunnit nu som förra lakaren trodde..  men så klart hittade dom ju förändringar nu med.. så nu är nya tester ivägskickade å ännu en väntan på provsvar å eventuella åtgärder är inledd.. känns så där.. även om det inte känns nervöst så är jag mest arg å irriterad över att det inte kunde vara helt borta utan att det va tvunget att hittas mer.. åååh jag orkar inte hålla på å grejja.. men ja jag vet ju även att det är bra att det upptäcks tidigt å kan åtgärdas nu å inte sen när det kanske gått för långt.. så alla tjejer som får kallelse till cellprov - gör det! visst det är inte världens roligaste test, men det är fan värt det för att upptäcka eventuella förändringar i tid.. jag är mig själv evigt tacksam för att jag gick dit eftersom jag funderade på å skippa det när jag fick höra att det va frivilligt.. men nu är jag väldigt väldigt glad att jag pallrade mig dit.. hellre att dom hittar det nu än sen när det som sagt kanske gått för långt... fick veta en lite underlig sak angående den delen av kroppen de undersöker vid cellförändringar.. haha, ja det är ju inte alla som vet hur ens sådan ser ut, men det fick jag veta.. haha.. udda..

allt beröm till den mkt mkt trevliga läkaren jag hade! nu har jag två förebilder på hur jag skulle vilja att alla som jobbar inom vården gärna får vara.. han var jättebra.. talade om allt han gjorde å såg å förklarade allt bra.. kändes mkt lugnande! förra läkaren jag va hos förstod jag inte va han sa så då kändes det inte fullt lika bra å gå därifrån efter första kontrollen..

TACK mamma å älskling för allt stöd i hela karusellen med förändringarna!! <3

jaja nog om det inte så trevliga samtalsämnet..

annars är det (iaf borde vara) mest plugg framöver.. kommer mig inte för att läsa som jag ska å det irriterar mig väldrigt mkt.. även om jag samtidigt njuter av att inte göra det.. hmm.. måste skärpa mig!

min nya mobil funkar utmärkt.. jag är så nöjd å så glad! tusen tack älsklingen min <3

jag har en liten liten krypande längtan efter Hemma nu.. men på nåt sätt är den en rätt behaglig längtan, inte en jobbig en.. jag längtar å är tacksam för de underbara människorna jag har där nere i mitt Hemma.. ni är dom bästa allihopa! ingen nämnd å ingen glömd <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0