das fredageftermiddag å kväll

tillbringade min eftermiddag hos Mia å Oliwer å hade riktigt trevligt! =D vi pratade å fikade å det va riktigt kul å ses igen, Mia! Oliwer va så goo.. vi gosade en hel del han å jag =) han sov oxå en av sina tupplurer i min famn den lilla gobiten ^^ riktigt mysigt faktiskt! han visade även sina nya förmågor.. det är så himla kul å se hur dessa små barn utvecklas! En redig liten charmknutte är han! Får hoppas vi kan ta en sväng på stan i veckan som kommer, Mia, vore kul! =)

jag lyckades halka å skrapa upp mitt knä å handflator på vägen hem oxå.. =( halkade inte på is, eftersom den är borta nu så gott som, utan på lera.. hmm.. gick i godan ro å skulle ta av mig hörlurarna å stänga av musiken å kollade inte var jag satte fötterna.. rätt va det va så gled jag med ena foten å drösa framlänges rätt ner i backen å skrapade upp knä å händer =( hål i mina nya byxor blev det oxå.. dock inte så stort tack å lov.. jag självutnämner mig snart som halkmästare.. älskling förstår inte hur jag kan lyckas halka överrallt... är det inte på det ena underlaget så är det på det andra.. usch.. så nu sitter jag här med ömma handflator å handleder å plåster på knäet.. hmpf.. tur att jag inte drösa baklänges iaf å slog i skallen i asfalten.. om man ska försöka vara lite positiv :P

men imån ska vi till hemtex iaf å köpa mina nya sängkläder =D älskling är så snäll så han lånar mig pengar så jag kan lugna ner mina stackars nerver.. oroar mig att det ska vara slut på det blilliga priset när jag kommer på måndag å har pengar.. så som tack för att jag kör honom ikväll så lånar han mig pengar - tack älskling! =D

blåser mkt hemma nu, typ storm typ.. klass 2 varning.. alltid lika jobbigt (på nåt sätt) att sitta här å inte veta hur det går för dom där hemma.. jorden är ju så känslig där sen Gudrun å Per å allt regnande.. strömlösa å telefonlösa blev dom visst ganska snabbt när det började komma igång med blåsten.. får hoppas det kommer tillbaka lika fort som det försvann.. =S dom sa precis på vädret att det blåste 31 m/s över det småländska landet.. hmm kul eller inte.. hoppas hoppas inte det blir för mkt förstörelse nu!

nu resultatet av kvällens Let's Dance.. sen ska jag nog snooza på soffan tills älskling ska hem.. =)

Kommentarer
Postat av: Mia

Tack själv!! DEt va supertrevligt,å jag tycker absolut vi ska ta en sväng på stan i veckan:-)Ha de så bra kram

2008-02-23 @ 18:06:27
Postat av: Mia

Tack själv! Det var supertrevligt, å vi måste absolut ta en sväng på stan i veckan:-)kram

2008-02-23 @ 18:11:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0