wind of change

trots att regnet idag bara vräker ner så kan jag nog nästan säga att jag faktiskt mår bra.. mitt lilla fall tidigare i veckan har börjat närma sig ett slut känns det som.. mkt tack vare mina fina vänner som hjälper mig så himla mkt, kanske mkt utan att dom vet om det.. <3

å att få ha pratat ut om allt (nästan iaf) som rör sig i mitt huvud om allt å inget med niclas oxå så känns det bra.. jag ska klara mig ur det här.. det kommer komma nåra svackor på vägen upp, det vet jag, men uppåt ska jag allt.. sakta men säkert.. å även om det kommer bli att jag står utan honom sen eftersom vi nu bestämt oss för att inte försöka mer (lika bra å säga det eftersom jag kommer skriva mindre om honom i bloggen å på ett annat sätt) så kommer jag gå stark ur detta.. vänner kommer vi fortfarande vara å det är jag så oerhört tacksam för.. en så fin vän som han är vill jag inte förlora <3

Kommentarer
Postat av: Anna

men vi kan väl fortsätta å va svägerskor??? :) saknar dig vännen!

2008-08-09 @ 19:45:49
Postat av: Linda till Anna

självklart kan vi det! =) saknar dig oxå! KRAM

2008-08-10 @ 09:19:05
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Anna igen

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN, LINDA!!!!!!!!!!!!!!

2008-08-10 @ 10:36:10
Postat av: Linda till Anna

tack snälla söta bästa du! <3

2008-08-10 @ 23:36:17
URL: http://liindak.blogg.se/
Postat av: Mia

men , men ojj då.. Du VET att du får ringa när som helst om det far många tankar i huvudet!! Massor av kram till dig

2008-08-11 @ 20:27:29
URL: http://mioli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0