tack gode gud

jag är välsignad.. vore det inte så att jag vet bättre, så hade jag nog kunnat bli troende nu eller nåt.. för jag är verkligen välsignad.. tack gode gud för att du gett mig min ängel, min vän.. min fina å bästa vän.. min Brain.. jag fick inte tacka henne själv så då tackar jag väl gud ist ;) nej men allvarligt talat.. ikväll visade hon vad vänskap är.. hon lyssnade på mig när jag verkligen behövde det som mest.. å det betyder så mkt för att jag kan inte visa mig för nån annan som jag kan för henne.. för hon känner mig utan å innan, hon tänker mina tankar, hon avslutar mina meningar.. hon är min andra halva.. hon är min syster, min ängel.. min klippa.. ja jag lovordar dig nu, men det är precis va du förtjänar min vän! vi har varit med om så mkt.. men likt förbaskat så finns du där som alltid.. å det älskar jag dig för!


tack vare dig så tog jag mig igenom kvällen, å insåg att det finns ett ljus.. ett hopp.. å inte minst så gav du mig min ork tillbaka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0