det är lite tomt här nu för tiden

å det har sina orsaker.. dels är det väldigt mkt i skolan nu.. sista terminen har börjat å det ordentligt.. jag vet att jag å johanna kommer klara det, men det är en kringelkrokig väg vi går just nu.. men så snart vi benat ut allt som är nu i början så tror jag vi kommer på en rakare väg! vi ska ro detta i land, utan tvekan! men det kommer bli mkt mkt arbete.. så jag tror det blir mkt skrivande om uppsatsen framöver här..

inte nog med att det är mkt i skolan nu så är det mkt som ska tänkas på, bestämmas, funderas över, planeras å ja jag vet inte vad mer som ska hållas ordning på i livet utanför skolan oxå.. jag är inte inne i min bästa period om man säger så.. men jag börjar väl se ett ljus i tunnlen nu på vissa fronter iaf.. å jag vill oxå säga tack från djupet av mitt hjärta till de otroligt fina vännerna jag har omkring mig.. utan er skulle jag inte se ljuset.. ni är fantastiska allihopa.. ett lite extra stort tack till Mia  - du vet varför!

en del saker ser jag ljust på just nu som sagt medan en del andra saker fortfarande är suddiga, jobbiga å tänka på.. dock ska det bli intressant å se hur de kommer utveckla sig, det är en sak som är säkert.. även om det är en tuff å kämpig å jobbig höst som väntar.. så vet jag att jag kommer gå starkare ur den, å jag kommer vara så många upplevelser rikare både på gott å ont kan jag tänka mig.. det som inte dödar - det härdar..

Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du

Sitt inte hemma och vänta på att nåt ska hända
Nej häng med ut ikväll, alltid hittar man på nån grej
Vi drar ut nånstans och dricker en flaska vin
Kanske stannar vi nånstans å lyssnar på ett band

Men då när allt e slut
Vad har jag fått ut?
Men jag vet att det e nånting

Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du

Sitta framför en teve är inte allt
Häng med ut och röja och ta det kallt
Vi drar ut nånstans och dricker en flaska vin
Kanske stannar vi nånstans å lyssnar på ett band

Men då när allt e slut
Vad har jag fått ut?
Men jag vet att det e nånting

Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du

Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du
Du lever bara en gång och den gången e nu
Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du


(Noice - Du lever bara en gång)

Denna låt är inte bara min må-bra-låt just nu utan även en låt som får mig att minnas en av sommarens bästaste kvällar.. min å lisens kväll hihi =) den spelas många gånger under dagarna här å får mig att minnas, tänka tillbaka, känna samma känsla som då.. å helt enkelt bara må så bra.. vilken kväll det va alltså! oj oj oj..

Kommentarer
Postat av: Mia

ååå du är asbäst Linda!!! Du kommer fixa allt runtomkring dig, allt kommer att ordna sig till det bästa för det gör det alltid på ett eller annat sätt!! Känner du dig ensam igen så VET du att det är bara och höra av dig, antingen så kommer du eller så kommer jag till dig. Det är ALDRIG nått problem!!! Om det så är mitt i natten, så fixar vi det!! Glöm aldrig det!

KRAAAAM

2008-08-21 @ 22:18:30
URL: http://mioli.blogg.se/
Postat av: Minette

Hej Linda! Vet du, jag hittade en fråga från dig på designadinblogg.se om att menyn hamnar längt ner! Min gör också det och jg blir GAHAHALEN! Jag såg att du hade hittat svaret! VAD ÄR SVARET?! Hjälp!



Minette

2008-08-26 @ 13:43:38
URL: http://lifespotting.blogg.se/
Postat av: Minette

Men jag går inte in från firefox uan från explorer

2008-08-26 @ 13:44:22
URL: http://lifespotting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0