ni har så rätt!

allt har löst sig, både med tv-licensen å sommarkursen.. =) så nu är det en lättad linda som sitter här..

började med att ringa kvinnan som hade hand om religionskurserna å hon sa direkt att dessa rykten om att alla religionskurser skulle vara inställda inte är sanna nånstans alls.. 2 är inställda å 3 kommer starta.. å av dom 3 som startar finns den jag sökt i första hand med.. min sommar är räddad! stirrade upp mig helt helt i onödan av rykten som jag faktiskt kände på mig inte kunde stämma för isf hade informationen gått ut till alla på samma gång (som även kvinnan jag pratade med sa).. å så hade det även synts på internet samtidigt som det syntes på dom andra sa hon.. å det tyckte både jag å lisen lät vettigt oxå när vi stirrade över detta igår.. så nu slipper vi läsa kurser som inte alls intresserar utan kanske till å med kan få ut nåt av sommaren..

å så till tv-licensen då.. ja detta är allt lite pinsamt att berätta, hahaha.. den avgift jag senast betalade hrm ja den stod på niclas.. hrm heeh.. alla våra tv-licenser har stått på honom.. har jag kommit på nu i efterhand eftersom jag flyttade in till honom.. hrm.. haha.. så pinsamt nu i efterhand.. inte konstigt att det inte finns nåt på mig.. men nu har jag anmält tv-innehav på mig själv så jag kommer nu få räkningar till mig.. haha.. ja herregud.. att inte denna poletten kunde trillat ner igår så jag hade sluppit oroa mig för det..

summan av dessa uppleverlser - allt löser sig! ni söta vänner som kommenterade förra inlägget hade så rätt så rätt! synd att man inte kan tänka så i orons hetta, haha.. jag vet iaf en sak - jag kommer sova gott inatt! å jag ska inte stirra upp mig mer över saker som inte verkar vettiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0