inte illa måste jag säga

jisses va jag har pluggat idag =) känns bra! måste vara solen å hemresan som fått min pluggork å motivation att skjuta i höjden =) har skickat in mitt åtgärdsprogram idag å nu hunnit läsa 4 texter inför läsloggen å plockat ut citat som sen ska bli referat.. oj oj oj det går undan =)

ringde valle idag med å pratade en stund, va kul för det va ett tag sen nu å i helgen va det tänkt bli av men jag hann inte med att ringa =( men idag så! tabita jollrade å busade i bakgrunden å jag saknar dom så mkt! när jag sa hej till tabita så sa valle att hon vinkade massa å log mot telefonen, gullunge! =D men snart åker jag hem å då får vi träffas igen efter 5-6 månader isär! tiden går så fort, även om det känns länge sen så känns det som om det va förra månaden vi sågs, konstigt.. erbjöd mig att passa lilla gullungen en kväll åt dom om dom ville hitta på nåt själva bara hon å claes =) får väl se om dom utnyttjar det, hihi.. känns som om det är det minsta jag kan göra för dom efter att jag fick bo hos dom sist <3

imån fyller världens bästa mamma år, sitter å skriver lite vykort som jag ska posta iväg snart till hennes dag imån.. snälla siss ringde nyss å berättade att presenten va fixad å klart, tack för att du fixade det! =) <3

nu åter till plugget, jag blir lite peppad av att se hur listan av böcker att läsa minskar allt eftersom!

Kommentarer
Postat av: Siss

Klart jag fixar :) den blev skitbra.. hihi

2008-04-28 @ 19:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0