fredag - ja tack!

ännu en underbar dag med varmt härligt solsken! love love love it!

nu är det helg för mig då vi inte har lektion imån.. =D men kommer dock sträva efter att få en hel del plugg avklarat i helgen.. å imån kommer äääntligen CSN in på kontot igen, dock kommer väl det mesta försvinna lika fort men jag kommer iaf ha pengar till mat å så dära.. skööönt efter att ha levt med 4 kr i plånboken hela veckan! iPoden ligger ute på blocket nu i ett litet test att se om det finns nån som nappar eller så.. men så klart vore det skönt om den kunde säljas.. i need the money!

imån är det en härlig dag på många sätt.. jag ska fylla på min mobil å ringa älskade valle vännen =D kul att ha mkt att se fram emot när man vaknar en fredag.. hoppas på sol då med!

min blogg blev visst lagd i flyttkö nyss =S när jag skulle logga in fanns det så man kunde klicka å få logga in på nya plattformen för å få kika före alla andra.. men det fick jag ju inte, jag blev bara lagd i kö =S men ska bli spännande å se va som händer, å sen hur det nya funkar..

säg till min vän, när du är redo att leta.. jag står redo att hålla handen å leta med dig! älskar dig min vän <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0