första april

haha måste ju bara berätta om niclas försök till att lura mig idag.. lite sött faktiskt.. haha

fick ett sms om att han hade hört på radion om att man kunde söka marsvinsbidrag å då få 500 kr i månaden.. haha.. inte såå trovärdigt å jag gick inte på det till hans förtret.. men det va ju ett kul försök iaf =) å ja jag hade väl inte tackat nej till ett sånt bidrag om det nu hade varit sant.. tänk va mkt sallad de hade kunnat få då =D

på tal om marsvinen så gör vi framsteg i våran relation till varandra.. det märks tydligt att de mår bra av att vara ifrån varandra å eddie verkar mkt piggare nu när han har en större bur.. men mest skillnad märks det på lilla dexter.. han är inte alls lika nervig å rädd längre.. nu när det vankas sallad så kommer dom båda två fram å ställer sig med tassarna på burkanten redo att ta tag i salladen =D det är så sött! detta är ett stort framsteg speciellt för lilla dexter som knappt vågade sig ut ur huset innan.. min lilla gosegris! om jag känner mig stolt över mina marsvin, hur kommer det då inte bli den dagen jag får barn? haha.. oj oj oj.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0