det går mot ljusare tider

berättade för pappa om min längtan, min dröm, mitt hopp idag.. å är det nån som kan få mig att bli lugnare, tro mer på att det kommer lösa sig.. ja då är det pappa.. han sa direkt att det kommer lösa sig, det kommer fixa sig å det kändes så himla bra å höra.. så från att ha varit nära ett psykiskt sammanbrott för nåra dagar sen så känner jag nu hur jag blir lugnare å lugnare.. detta har nog varit den största å jobbiaste delen för mig, men nu när den klarnar mer å mer så gör även mitt liv det.. mamma sa iofs oxå precis som pappa när jag pratade med henne om det igår - det kommer lösa sig! min mamma å pappa är så bäst, stöttar mig alltid <3

idag är det sol ute.. ungefär 10 plusgrader.. blå himmel.. alltså helt underbart väder.. balkongdörren står öppen, alla fönster är lite öppna å det känns så friskt å härligt i hela lägenheten.. jag är på väg uppåt å det känns bra.. nu får gärna våren komma för att stanna så att jag kan nå ytan igen å må så bra som jag känner att jag vill..

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Tack för kommentaren! JAg gillar när mina läsare "träder fram" så jag kan kika tillbaka :)

2008-04-05 @ 13:59:25
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0