7 maskiner tvätt senare

äntligen har jag fått all min tvätt tvättad.. verkligen på tiden.. hrm.. blev totalt 7 maskiner med tvätt å jag är den snälla kvinnan, som tvättade fortare å va klar redan när jag kom, evigt tacksam för att jag fick ta hennes två maskiner oxå! annars vette katten hur det hade gått.. då hade jag nog fortfarande haft ett berg med tvätt kvar.. så tack til den trevliga kvinnan! årets första tvättorkning ute på balkongen idag =) love it! täcken å kuddar på vädring oxå.. ska bli skönt å gå å lägga sig ikväll.. allt rent å fräscht =)

pratade med min underbara vän idag å mina axlar lättade nog nåra ton eller fem.. oerhört skönt å höra att allt gått så pass bra! lättnaden vällde över mig.. jag ber nu bara till gudarna att det inte kommer bli en för jobbig period framöver.. periodvis kommer det så klart bli så men jag hoppas det kommer gå bra nu! jag slutar inte tänka på er än, ni finns i mina tankar en lång tid framöver!

valle berättade lite om hemlisen idag oxå =D eller ja jag kunde väl inte låta bli i fråga.. hihi.. så ivrig på å veta hur det hade gått! å som vanligt fick jag prata med lilla ögonstenen oxå.. mitt lilla hjärta, hon är så goo! tänder å allt kommer upp nu, hon börjar bli stor! ska bli så himla kul å se skrutten sen vid studenten =) självklart ska det bli kul å träffa mamman hennes oxå! saknar er så mkt! <3


det ljusnar så sakteliga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0